2015. december 25., péntek

Írói utószó × köszönetnyilvánítás

Hello, Drága Sültkrumplik!
Először is, nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki figyelmesen és türelmesen végigolvasta az egész történetet. Igazi hősök vagytok és nagyon szépen köszönöm nektek a támogatásotokat, mert nélkületek tényleg nem tudtam volna eljutni a sztori végéig. Nem hittem volna, hogy ez sikerül, mert az elején történő másolásom okául úgy éreztem, Laycie és Eric története egy piszok lesz csak a bloggerség szélvédőjén. Viszont a számokat nézve elkönyvelhetem magamban, öcsém, sikerült! Eddigi bloggerina létem legelső történetét fejeztem be, és minden botlásom ellenére én büszke vagyok magamra!

Pár tény, amit szerintem senki, avagy csak kevesen tudtak:
  • Laycie karakterére eredetileg Crystal Reed-et terveztem, de végül ki tudja, miért, de Miley kapta meg a szerepét, és szerintem jól is döntöttem.
  • Eric kicsit tovább szívatta volna, és sokkal több bunkóságot terveztem a számára, de aztán nem tudtam tovább húzni, mert nem volt szívem, valahogy.
  • Eredetileg úgy gondoltam, a történet végén jönnek csak össze, szörnyen sok kavarás és keverés után.
  • A szereplők modulban megtekinthetőek ugye a karakterek, és remélem feltűnt azért, hogy nem szerepeltettem az összes említett arcot... Talán említésre méltattam néhányukat, de olyan nagy szerepet nem kaptak, sajnos.
  • Terveztem második évadot is a történetnek, de végül nem kapta meg azt, mert nem tudnám normális keretek között vezetni, úgyhogy ezt az ötletet el is vetettem,
  • Eric karaktere sokszor nyálasra és túlzottan férfiatlannak - van ilyen szó?! -, tűnhetett, és ezen a későbbiekben igyekeztem javítani... Nem tudom, hogyan sikerült, de remélem, ettől még elviselhető volt a történet.
  • A történet során elért számok az eddigi legnagyobb eredményeim, és elképesztően hálás vagyok mértük, el sem tudom mondani, mennyire!

Pár hihetetlen adat következik, amiért elképesztően nagy hálával tartozom, és  bár lehet, hogy nektek haszontalan, de nekem borzasztóan sokat jelent.
  • A prológussal és az epilógussal együtt harmincöt fejezet van publikálva.
  • A történet tizennégy díjat nyert el.
  • Jelen pillanatban (2015. dec. 25.) 46 rendszeres olvasóm van. (Omggg*w*)
  • Az enyémekkel együtt 253 komment érkezett be, és ez hihetetlen!
  • 31.950-szer kattintottatok az oldalamra. *0*
  • Elképesztő, de még Franciaországról is benéztek hozzám, de nem elfelejthető Románia, Ukrajna és Szerbia sem, ahonnan fejenként majdnem száz megtekintés érkezett... És ez egyszerűen wow!

A történet során egyszer volt fejléc váltás, még a történet legelején, és mérhetetlenül nagy hálával tartozom Nettynek és Liah-nak, hogy időt szakítottam a blogom kinézetére! Cat-nek, hogy elkészítette a videómat és Roxanának, hogy megszerkesztette a rendezett képeimet! Nagyon, nagyon hálás vagyok értük, köszönöm!


És nem kihagyhatóak a folyamatosan velem levő, engem támogató emberkék sem. Elsősorban Juditot említeném, hisz a sztorinak hála ismertelek és szerettelek meg, Mrs Horan, és elviselted a perverzségemet is, amivel akkor bódítottalak, amikor rám jött! 
Köszönöm Alexa S.-nek, hogy meg tudtuk beszélni, és az engedélyével megírhattam Laycie és Eric történetét!
P.Vikinek, hogy annyiszor rám írt, és bátorított, utasított, hogy minél hamarabb hozzam, mert ez sokszor adott nekem erőt a folytatáshoz! 
Nagyon sokaknak tartozom még hálával, többek között Nagy Annának, Caroline-nak, BrezTinának, de még sokan másoknak is, de nem folytatom, mert félek, kihagyok valakit! Szeretlek Titeket, nagyon köszönök mindent! :) <3 

Millio puszi,
ölelés és hatalmas köszönet!
RS <3



És az Úristen, férjnél vagyok!-nak ezennel vége!


------------------------------

Na és hogyan tovább?
Ez a kérdés az epilógus alá érkezett, nem is egyszer. Nem titok, hogy nem hagyom abba az írást, sosem tervezem, mert terveim vannak vele, és szeretném komolyabban is képezni magamat a téren, hogy aztán egyszer, valaha el tudjam érni a célomat. Na meg túl sok az ihlet, és egyszerűen nem tudom megállni, hogy ne kezdjek új történetbe! Éppen ezért történt meg, hogy jelenleg kettő, és körübelül februártól három történeten is dolgozom. 


Ez egy Harry Styles fanfiction, melynek alapja, hogy Ava Heart, a főszereplő lány néhány éve, persze okokkal, de otthagyta az oltárnál a göndörkét. Csakhogy nincs minden elrendezve: Évekkel rá Ava nekik dolgozik, ő szervezi meg a búcsúbulijukat, és nem kell sokat mondanom, ha kijelentem: Avának ez nem a legkönnyebb egy, vagy kettő hónapja lesz az életében. Az alapot már kőbe véstem, és a részek folyamatosan érkeznek.


A Donatella egy Zayn Malik fanfiction, mely az ő kiszállása után játszódik azt követően, hogy összejött Gigi Hadiddal. A főszereplő lány Holly Falcon, Donatella első számú kiválasztottja, a Ribik egyik új vezetője. Évekkel ezelőtt Do megmentette őt és a húgát, így Holly hatalmas hálát érez. S akkor, mikor Donatella azt kéri, tegye tönkre Gigit, s az új kapcsolatát - hiszen nincs olyan a Ribiknél, hogy "Kilépek!" -, Holly kapva kap az alkalmon, hogy bebizonyítsa: Ő egy olyan lány, akire Dnatella okkal lehet büszke, s hívhatja a lányának. Mert Holly, vagyis Zayn előtt Marie másra sem vágyik, hogy egyszer valaki a lányának hívja.
A kezdés attól függ, hogy Astrid mikorra tudja elkészíteni nekem a fejlécet.


Ez az a történet, melyet február tájékán fogok majd elkezdeni. Az új Eric Saade sztorim, melybe azért kezdtem bele, mert annyira megszerettem az idők folyamán, hogy nem tudom elengedni. Egyenlőre még csak annyi van meg, hogy Theodora egy összetört szívű lány, beteg, zárkózott, aztán egyszer csak belép az életébe Eric Saade.

És még egyszer: Nagyon, nagyon szépen köszönöm, hogy velem voltatok!
Nagyon boldog Karácsonyt kívánok, és Boldog Ünnepeket! Legyetek sokat a családdal, tegyétek el a laptopot, telefont, és beszélgessetek velük! Menjetek sétálni - mi is ezt tesszük, miután ezt kirakom -, és adjatok hálát Istennek azért, hogy ez megadatik Nektek!


És a képért köszönet Vikinek. :)

Crazy fuckin Love
RS <3

2 megjegyzés:

  1. Én sírok! <3 Csak annyit mondanék még: "Köszönöm"
    Ne aggódj, továbbra is számíthatsz rám, mint legnagyobb rajongód - és tudom, hogy titokban én vagyok a kedvenced xd - feliratkozok a többi blogodra is. Példakép lettél a szememben amit köszönök. Ja, és még valami. A jövőben szeretnék az irományaiddal KÖNYVESBOLTOKBAN is találkozni ;) *Kiss*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beszéltünk azóta Fb-m és Gmailon is, és már pontosan tudod, milyen érzelmeket váltottál ki belőlem ezzel a pár sorral... De most, hogy napok elteltével felnéztem, s újraolvastam... Még mindig képes vagyok megkönnyezni, mert annyit jelent ez nekem, hogy csak na! És remélem, egyszer eljutok odáig, bár még hosszú út áll előttem.
      Ily <3

      Törlés