2015. szeptember 11., péntek

6. díj

Nagyon szépen köszönöm a hatodik díjamat, elképesztően hálás vagyok Nektek mindenért! Tényleg. <3
Nos, az a helyzet, hogy ezt a "díjat" én már megkaptam, ez volt a legelső megkapott díjam... De ettől függetlenül természetesen hatalmas köszönetem, imádás van. <3


Aurora blogját itt el is érhetitek: ×××


Szabályok:
- Megköszönöd annak a díjat, akitől kaptad!
- Elolvasod annak a díját, akitől kaptad!
- Írj három dolgot, ami tetszett az íróban, vagy a történetben!
- Írj két dolgot, amin javítanál. Vigyázz, hogy ne legyen bántó!
- Írj egy kis ajánlót, hogy kinek ajánlod, te mit gondolsz összességében.
- Küldd tovább másoknak!


Három dolog Aurora blogjáról:
- A főszereplő (Madelaine) apja elől menekült el Tricia Malikhoz, elhunyt anyukája legjobb barátnőjéhez, mikor megelégelte a bántalmazásokat.
- Depresszióval küzd, egészen anyukája halála óta.
- Mikor startolt a blog rajongtam érte, aztán ahogy telt az idő és én új telót is kaptam, elvesztettem a linket, így sajnos abba is maradt az olvasása. Pedig nagyon tetszett Mad és Zayn kis élete!


Két dolog, amin javítanék:
- Engem kicsit zavar, hogy néhol szélesebbek a modulok, mint a modulsáv, de ez persze ízlés kérdése, és nem is annyira szembetűnő. 
- A sztoriban semmi kivetnivalót nem találtam, a második, amin talán javíthatnál, az a fejléc... mert Shay számomra furcsa, hogy így el van mosva, de körülötte meg kicsit üres a tér. 


Ajánló:
- Ajánlom Aurora blogját annak, aki szereti az olyan sztorikat, amiben a főszereplő lány abszolúte nem egy sablonos karakter, és nem is végig boldog a sztori, de akkor is nagyon élvezhető és fantasztikus. :)


Akiknek tovább küldöm:

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám :) <3

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen ^.^ 😙 hamarosan ki lesz rakva a dij :) es a "jellemzes" a blogodrol :)

    VálaszTörlés